1- شما میتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا به دلیل ایراد فنی و مغایرت کالا اقدام نمایید . ( توجه داشته باشید کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته میشود که پلمپ کالا باز نشده باشد. )
2- قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی پرو کالا تماس بگیرید.
3- درصورتیکه کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا یک ساعت پس از دریافت کالا میتوانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی پروکالا اطلاع بدهید .
4- در صورت تایید مرجوعی ، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به همراه تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در باکس به همراه کالای اصلی، به شکل اولیه با دقت بسته بندی نمایید .
5- از درج هر گونه برچسب یا نوشته روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید .
6- درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است، حتما باید قبل از ارسال، توسط مشتری ریست فکتوری گردد .
7- کالا پس از تحویل به پروکالا توسط کارشناسان بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد .
8- درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداختشده طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت درخواست به حساب مشتری (کارت بانکی پرداخت کننده) بازگردانده میشود.
نکته : اگر مرجوعی غیرسلیقه ای باشد درصورت تایید عودت کالا، مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال به کیف پول شما بازگردانده میشود .